Am admirat întotdeauna arhitecţii. Mă refer la cei adevăraţi, nu la cei ce fac tot felul de compromisuri de dragul câştigurilor facile. I-am admirat pe cei adevăraţi pentru îngemănarea aceea dintre artă şi ştiinţă şi pentru străduinţa lor de a-şi convinge beneficiarii că uneori kitsch-urile pot… dăuna grav sănătăţii.
Buna mea prietenă, Ligia, conduce o astfel de firmă de arhitectură. Şi, fiindcă am citit acest articol al ei, pe site-ul firmei, pentru că am considerat întotdeauna că tinerii care chiar doresc şi se străduiesc să facă lucruri de soi într-o ţară care face lucruri „de tot soiul” trebuie încurajaţi, felicitaţi şi susţinuţi, am dorit să promovez acest articol şi pe blogul meu. Citiţi şi… minunaţi-vă! Încă există în România oameni care nu fac compromisuri atunci când îşi iubesc meseria şi îşi respectă clienţii!

different life style architecture

Iatã câteva motive pentru care dacã în anul 2013 planificaţi sã construiţi ceva ar trebui sã alegeţi ca partener pentru partea de proiectare firma noastrã:

1. În primul rând, am avut curajul sã începem sã lucrãm individual într-o perioadã de instabilitate economicã şi declin total al perioadei de construire.
Pentru o firmã de proiectare e o provocare sã intre pe piaţã chiar şi într-o perioadã de înflorire a sectorului imobiliar, ţinând cont de faptul cã în general investitorii preferã sã lucreze cu parteneri vechi.

2. În primul an de activitate am semnat 13 contracte şi am dus la capãt cu brio acelea care ar fi trebuit deja sã fie încheiate. La final de an, nu putem sã supunem cã suntem în întârziere cu nici un contract.

3. Am preluat mai multe şantiere neterminate, care prezentau…

Vezi articol original 344 de cuvinte mai mult

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Frumuseţi, Mioritice, Uncategorized, Ştiri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

