Întreb…


Îngropat undeva, între ruine de frunze,

mi-am regăsit surghiunul…

… de pe zidurile reci şi cumplit de albe

se mai prelinge o toamnă…

Şi îngerii plâng ?…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări întrebătoare, Muzichie, Picături, Trecător prin lume, Zidul plângerii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Întreb…

  1. A.Dama zice:

    Nu știu dacă plâng, dar sunt aproape convinsă că pot adormi copiii cu fluieratul lor. 🙂

    http://adamaica.wordpress.com/2007/12/25/cuiva-cu-dor-de-cale/

    Și mai sunt convinsă că, dacă se bucură, atunci se și întristează…

    • marinelblaj zice:

      Corectă deducţia logică (doar e feminină 🙂 )…
      Frumoasă imaginea poeziei tale. Am văzut şi eu copii adormind şi mereu am avut senzaţia prezenţei aproape fizice a degetelor de îngeri pe pleoapele lor. Fluieratul nu l-am auzit… că-mi sunt auzurile murdare de păcatele anilor de muzică risipită în lume şi pentru lume… 😦

  2. emanuel zice:

    ingerii nu plang, din pacate poezia anilor 60 ne-a umplut de ingeri dar nu in sensul angeologiei crestine cit mai degraba in lumina romantismului tarziu sau intarziat eminescian pe filiera germana in care ingerul e purtator de alte lumi. ravnim alte lumi desi ele deja locuiesc in noi.

Lasă un răspuns

