E sâmbătă, ar trebui să fie muzică, dar e mai mult!


Am neglijat până acum, cu bună ştiinţă, să amintesc despre una dintre trupele care m-au marcat în cea mai mare măsură în toată activitatea muzicală. Obişnuiam, şi n-am abandonat ideea. să spun că dacă legenda spune că Prometeu a furat focul de la zei, atunci Pink Floyd a făcut acelaşi lucru cu sunetul…

S-a spus aproape totul despre Pink Floyd. Mi se pare că a repeta lucruri spuse deja ar fi inutil. Pentru ei vorbeşte muzica lor…

Parafrazând, dacă Pink Floyd n-ar fi existat, ei ar fi trebuit inventaţi. Fără ei n-ar fi completă muzica…

Mi-a fost extrem de dificil să fac o alegere a pieselor pentru sâmbăta aceasta. E greu să laşi la o parte atâtea piese de valoare…

Totuşi, iată cinci dintre piesele care mi-au influenţat de-a lungul timpului viziunea muzicală…

Atom Heart Mother

Fat Old Sun

High Hopes

Wish You Were Here (cu gândul la Claudiu…)

On the Turning Away (de departe, piesa mea preferată…)

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Frumuseţi, Muzichie, Trecător prin lume și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

