Din nou, muzică… e sâmbătă!


A fost o săptămână plină de amintiri
Mi-am amintit cum stătea mama împreună cu noi în veranda casei din Buşteni, la vremea în care, entuziasmaţi, începeam „cariera” noastră muzicală. Cred că ne iubea şi mai mult atunci, ea, învăţătoare şi pianistă, dar mai presus de acestea, mamă, ascultându-ne…

Apoi, mi-am amintit de o întâmplare cu fratele meu, Flavius, pe când avea doar 4 ani. Se juca împreună cu copiii din vecini pe strada aceea de la liziera pădurii şi, cum copiii ştiau că e „copil de pocăiţi”, îi pândeau fiecare cuvânt şi gest. Se pare că la un moment dat lui Flavius i-au scăpat nişte cuvinte nepotrivite. Evident, toată „gaşca” aceea de puşti au venit glonţ la bunica (ea era instanţa morală supremă!) şi l-au pârât pe Flavius. Buni şi-a pus mâinile în şold privind întrebător spre „vinovatul” care îşi frământa mâinile:
– Flavius, e adevărat?
La care Flavius, cu inocenţa dezarmantă a copilului, a răspuns:
– Buni, eu nu cred! Dacă ar fi fost aşa, aş fi auzit şi eu, că doar eram acolo!!!

Aşa că, după atâtea amintiri, azi mi-am adus aminte de două piese şi trupe. Nu fac parte neapărat dintre „greii” muzicii, dar au avut o influenţă mare în evoluţia muzicală.

ULTRAVOX, trupa britanică ce a fost printre exponenţii de început ai muzicii „new wave rock” şi ai curentului „electronic pop” din intervalul anilor ’70 – ’80. Nu m-am „dat în vânt” după muzica lor, dar mi-i amintesc pentru o piesă superbă ce se leagă de această săptămână:

REMEMBERING

Iar apoi una dintre piesele şi trupele care îi plăceau foarte mult mamei mele. Şi mie…

YESTERDAY ONCE MORE – The Carpenters

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Frumuseţi, Muzichie, Trecător prin lume și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

