Gândurile…


„Cine vorbeşte mult nu se poate să nu păcătuiască, dar cel ce-şi ţine buzele, este un om chibzuit.” (Proverbe 10:19)

„Luaţi seama la voi înşivă! Dacă fratele tău păcătuieşte împotriva ta, mustră-l! Şi dacă-i pare rău, iartă-l!” (Luca 17:3)

„Doamne, Tu mă cercetezi de aproape şi mă cunoşti, ştii când stau jos şi când mă scol, şi de departe îmi pătrunzi gândul.” (Psalm 139:1-2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ray Toh‘s illustration

Ne-am obişnuit să ni se spună mereu despre limba care este „un foc”, ne străduim să o ţinem în frâu, şi bine facem. Problema este nu doar că nu reuşim, dar şi că suntem atât de preocupaţi de aceasta încât credem că doar cuvintele provoacă răul…
Şi ne scapă ceva…

Şi-atunci, pentru că „nu este niciun om neprihănit”, prefer să fiu judecat de oameni pentru cuvintele rostite, căci judecata lor mă ajută să mă îndrept, decât să mă mint că „necuvintele” – gândurile – rămân nejudecate doar pentru că nu se aud!

„Spală-mi, Doamne, gândul…”

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Disperări, Pe gânduri, Picături, Sare... amară, Trecător prin lume și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Gândurile…

  1. L.I. zice:

    faina imaginea.

  2. marinelblaj zice:

    Mda!… Păcat de gândul care o însoţeşte, nu? 😉

Lasă un răspuns

