La mulţi ani, Majestate!


Am mai spus-o şi o repet: sunt monarhist. Evident, în circumstanţele pe care le trăim, unul cu regrete. În primul rând cu regretul că monarhia pare un ideal îndepărtat. Apoi, cu regretul că monarhia nu este înţeleasă în ţara mea… Şi, nu în cele din urmă, cu regretul că trebuie să-mi exprim… aceste regrete.

Astăzi Majestatea Sa, regele Mihai împlineşte 91 de ani. Mă mulţumesc să mă rog ca Dumnezeu să-l binecuvânteze cu sănătate şi să-l ajute să-şi păstreze demnitatea pe care alţii au încercat în atâtea feluri şi momente să o terfelească.

Rămân la ale mele… Am un Rege care domneşte peste întreg Universul şi un rege pământesc şi de niciunul nu mă voi dezice…

La mulţi ani, Majestate!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Mioritice, Politichie, Trecător prin lume, Ştiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

