Citesc, ca unul care cunosc „scena”… din spatele scenei, postarea aceasta a bunei mele prietene şi recunosc că sunt foarte curios de reacţiile pe care le va stârni. Reacţii pentru îndrăzneala de a spune lucruri pe care unii „le învelesc” în teologie, iar pe care alţii „le învelesc” în… tăcere. Momentan, o singură obiecţie: „gramajul” de inteligenţă la care se referă SIW. În fond, şi kilogramele tot din grame sunt formate!…

#2 - STICLA DE LAMPÃ NUMÃRUL DOI

Am primit următorul mesaj:
Ligia, spune-mi te rog si mie de ce crezi ceea ce crezi si ce anume crezi. Nu vreau un debate, vreau sa-mi explici pur si simplu cine si ce e Dumnezeu pentru tine. Te vad ca o persoana inteligenta si banuiesc ca ai motive pentru care crezi. […]. Mersi.

→→→→→→→→→→→→→

Dragul meu,

Îmi ceri să fac cel mai greu lucru care se poate cere unui om. De când există umanitatea, asta este întrebarea al cărei răspuns dictează în ce direcţie merge cultura rasei umane, care sunt motivele existenţei şi unde vrem să ajungem. Mai mult, apasă asupra mea greutatea dragostei ce ţi-o port. Îţi voi scrie, totuşi, ceea ce mintea mea măruntă a înţeles până în acest moment.

Voi începe prin a reveni la ceea ce ai scris tu cu următoarele amendamente:
1. Mă vezi ca fiind inteligentă.
Aş vrea să te detaşezi puţin de această…

Vezi articol original 5.261 de cuvinte mai mult

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

