S-a dus?


foto

Mi-a decedat laptop-ul. Nu… mortal. Sper…
Întâi a „paralizat”. Am încercat cu metodele clasice de „reanimare”. Ştiind că au mai păţit-o şi alţii, am căutat sfaturile primite. „Pacientul” trebuie salvat! Nu de alta, dar e plin de lucruri pe care, dacă le-aş pierde… N-a mers… Se deschide, se uită la mine „încremenit” şi eu la fel, la el. Nu sunt foarte priceput in tehnologiile acestea… Deh, o generaţie demodată. Dar o generaţie care mai ştie ce înseamnă prietenii şi prietenia! Aşa că am apelat la „doctori”. Un fel de „SMURD tehnic”. Mi s-au dat speranţe. Destul de mari. Mă amuză uneori să-i aud pe aceşti „doctori” cât de încrezători sunt. Mi-a spus: „N-ai auzit de principiul acela care spune că în natură nimic nu se pierde?…” Evident, nu m-am putut abţine să nu-i răspund: „Cum să nu! Numai că ştiu şi continuarea… totul se transformă. Aşa că… oare ce voi primi înapoi în loc de laptop?”

În fine… uneori nu strică să mai luăm şi o mică pauză din ale „computeritului”. Redescoperim măruntele bucurii uitate ale familiei… Aşa că, până atunci… ocazional pe aici…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Frumuseţi, Smile..., Trecător prin lume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la S-a dus?

  1. A.Dama zice:

    Ai facut si tu precum cel din imagine? 😉
    Pai, incearca sa anagramezi l-a-p-t-o-p, ca sa vezi in ce s-ar putea transforma! 🙂

  2. marinelblaj zice:

    O! De ce să-mi bat capul cu anagramarea, Adama? Nu-mi bat destul capul cu… anagramaţii? 😉
    Uite aici în cate feluri se poate folosi un laptop!
    http://www.darkroastedblend.com/2008/06/weird-use-of-laptops.html

    • gh.iulian zice:

      daca se dovedeste irecuperabil,cred ca un laptop”dus” ar putea fi si un bun „boockholder” 🙂

      • marinelblaj zice:

        Ehei, Iulian, câte nu se dovedesc bune pentru o mulţime de lucruri abia după ce ajung să fie considerate irecuperabile! Am văzut până şi oameni în postura asta! 😉
        Dar ideea cu „bookholder-ul” nu e rea! Doar că între timp, datorită prietenului despre care vorbeam, am reuşit recuperarea! 😀

Lasă un răspuns

