Probleme… cardiace


„Copilaşilor, să nu iubim cu vorba, nici cu limba, ci cu fapta şi cu adevărul; Prin aceasta vom cunoaşte că suntem din adevăr şi ne vom linişti inimile înaintea Lui, în orice ne osândeşte inima noastră…” (1 Ioan 3:18-20)

foto

Ne-am confruntat fiecare dintre noi cu situaţii în care ni s-a spus „am să mă rog pentru tine”, expresie valabilă exact atât cât a durat exprimarea ei şi care n-a fost niciodată transpusă în practică. Sau alte „declaraţii” de genul „mi-ai lipsit”, „vă iubesc pe toţi”… etc

Adevărul e că eu, personal, m-am săturat! M-am săturat să aud oameni pentru care „dragoste”, „iertare”, „uitare”, „îngăduinţă”, „răbdare” sunt doar cuvinte…

Crede oare cineva că în ceruri ni se va solicita „vocabularul” iubirii noastre? În schimb, cu siguranţă se va cerceta cât de liniştită ne este inima.

Înaintea Lui, nu înaintea oglinzii!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări... stânjenitoare, Biserica, Disperări, Pe gânduri, Picături, Trecător prin lume, Uncategorized, Zidul plângerii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Probleme… cardiace

  1. L.I. zice:

    eu nu m-am saturat. sunt perfect constienta ca numai gura e de ei. de majoritatea. asa ca mai bine nici nu le zici nimic.

  2. marinelblaj zice:

    Ei, uite că eu le zic… 😀

Lasă un răspuns

