A fost o sâmbătă… cu muzică


E duminică… Ieri, contrar obiceiului, nu am postat nicio piesă muzicală. Deşi a fost o sâmbătă cu multă muzică şi multă bucurie (voi reveni zilele acestea cu amănunte şi fotografii). Am fost cu peste 40 de tineri la Haţeg, la Centrul pentru tineret al fratelui Nelu Vătran, la seara lunară de tineret. Dar, amănunte, cum spuneam, mai târziu…

Fiindcă sâmbăta trecută postam o piesă a lui M.W.Smith şi pentru că mereu discutăm despre autor şi creaţia lui, mi-am amintit încă una dintre piesele lui de pe albumul „Freedom”. Piesa se numeşte „Carol Ann”. Şi mi-am amintit de ea pentru că am interpretat-o cu copiii mei din „Pilgrim” la lansarea CD-ului „Te-am ales”. Evident, într-o altă orchestrare. Iat-o, în versiunea originală:

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Frumuseţi, Muzichie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la A fost o sâmbătă… cu muzică

  1. Pingback: Bucuriile tinereţii… tomnatice (scurtă cronică) | cetatea de piatră

Lasă un răspuns

