De voie… de nevoie


„A Lui, Care poate să facă mult mai mult decât cerem sau gândim, potrivit cu puterea care lucrează în noi,  a Lui să fie slava în Biserică şi în Cristos Isus, în toate generaţiile, în vecii vecilor! Amin” (Efeseni 3:20)

Este adevărat că există multe motive pentru care oamenii vin la biserică. Unii ca să fie văzuţi de oameni, alţii care speră să fie „văzuţi bine” de Dumnezeu, unii pentru că speră să câştige ceva, alţii poate fiindcă sunt dispuşi să piardă ceva, unii de frică, alţii de drag…

Dacă facem un fel de sumă a motivelor, vedem că la baza lor stă o NEVOIE. Uneori nevoile noastre sunt mici, la fel de mici pe cât suntem, alteori mari, la fel de mari precum am vrea să fim, dar… sunt nevoi.

La toate aceste nevoi Domnul poate răspunde. Nu la toate doreşte. Căci El ştie ce e mai bun pentru fiecare dintre noi!

Să nu uităm însă un lucru esenţial !

Evanghelia nu înseamnă să-i aducem pe oameni la Cristos pentru a li se împlini nevoile, ci pentru a li se împlini NEVOIA!
Cea de care mulţi nu sunt conştienţi, deşi o poartă în ei toată viaţa!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Pe gânduri, Picături, Trecător prin lume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la De voie… de nevoie

  1. L.I. zice:

    as vrea sa ma duc la biserica de placere, dar din pacate nu-i asa. nu pot zice ca-i chiar povara, dar personal consider timp pierdut acolo. 😦 deci eu ma duc ca sa fiu vazuta bine (vorba vine) de Dumnezeu.

    • marinelblaj zice:

      Uite, L.I., aş avea o propunere pentru tine…
      Ce-ar fi să încerci câteva duminici la rând să mergi la biserică pentru cei de acolo? Adică, să nu mergi pentru tine, ci pentru ei… Şi spune-mi APOI dacă tot timp pierdut îl consideri. Dacă reuşeşti asta, din toată inima, cu topt sufletul, atunci îţi garantez eu că vei fi văzută bine de Dumnezeu!

      • L.I. zice:

        pai cu ce ii ajuta pe ei ca ma duc eu (pt ei) sau nu?

      • marinelblaj zice:

        Dar tu pentru ce te duci? Că dacă te duci ca să te vadă bine Dumnezeu şi aici îmi spui că te plictiseşti acolo, e legitim să te întreb pentru ce te duci de fapt, fiindcă Dumnezeu nu are cum să te vadă bine aşa plictisită! 😉
        Eu trăiesc tot mai mult cu convingerea că o bună parte dintre oameni se duc la biserică (indiferent de denominaţie) crezând că o condică de prezenţă îi va ajuta să ajungă în ceruri, ca să consume programe şi în general să fie slujiţi cât mai mult slujind cât mai puţin! Jalnic… 😦

      • L.I. zice:

        adica-s jalnica? 😀 vezi cum vorbesti cu mine, ca imi iau jucariile si plec. : ))

      • marinelblaj zice:

        1. Nu „vorbesc” cu tine. Scriu. 😉
        2. „Jalnic” – adjectiv cu rol adverbial, făcând referire la o situaţie, nu la o persoană.
        3. „îmi iau jucăriile şi plec” îmi demonstrează că n-am greşit abordând subiectul egocentrismului…
        4. Mai bine lasă jucăriile puţin şi gândeşte-te la ce înseamnă prezenţa noastră (nu doar fizică) în biserică. E un subiect care doare…

      • L.I. zice:

        am inteles. glumeam si eu. 🙂 o sa ma gandesc la punctul 4.

      • marinelblaj zice:

        Am înţeles gluma. Ştiu că nu pleacă din „Cetatea de piatră” cei care înţeleg rostul ei! 😉
        Ma bucur pentru decizia cu punctul 4! 😀

  2. No vezi tu cum vulpile batrane sunt in acelasi gand? Ai vazut ce am postat azi pe blog? 🙂 Asta s-ar prea putea sa ii raspunda si lui L.I. http://sticladelampanumaruldoi.wordpress.com/2012/09/28/nu-exista-frica-in-iubire-dar-in-noi-exista-frica-unde-e-iubirea/

    • L.I. zice:

      am citit ce-ai scris, SIW. este si nu este cum spui tu. e de comentat. poate cand o sa am vreme si mai ales chef, voi. 🙂

      • Strong Independent Woman zice:

        Nu-mi pot inchipui o circumstanta in care ai da perfecta dreptate cuiva. 😀 Asa ca m-am obisnuit… 😉 Astept comentarii. 😛

Lasă un răspuns

