Ce (fel de) bucurie am în Isus?…


Scriam AICI despre un episod din viaţa muzicală pe care am trăit-o. La acea vreme avem un plan… Care, din păcate, nu s-a concretizat decât pe jumătate…
Am ales, împreună cu „copiii mei din Pilgrim”, câteva piese frecvent cântate în bisericile noastre şi, încredinţat că bucuria creştinului este una reală şi nu mimată, le-am înregistrat în versiuni care să arate că le cântăm într-adevăr cu bucurie.

Am fi vrut ca, după ce vom promova un „stil Pilgrim”, să prelucrăm câteva dintre minunatele piese ale fratelui Nicolae Moldoveanu… N-a fost să fie… grupul a încetat să existe la puţină vreme şi am arătat de ce… Nostalgia rămâne…

Vă propun mai jos una dintre piesele alese pentru primul (şi unicul CD) al grupului „Pilgrim”. Fiindcă e sâmbătă şi… e muzică. Şi vă întreb, nu sună mai bine aşa bucuria?

Ce bucurie am în Isus – Fanny J.Crosby/Phoebe P.Knapp

Ce bucurie am în Isus!
O viaţă nouă El mi-a adus
Pentru vecie m-a mântuit
Şi moştenirea mi-a dăruit.

În veci cânta-voi că-s fericit:
Isus pe cruce m-a mântuit!
În veci aceasta eu voi cânta:
„Te-ador, Isuse, eşti viaţa mea!”

Cu bucurie inima mea
Una cu Domnul să fie-ar vrea
El pace sfântă îmi dă din plin
Înviorat sunt prin har divin.

Ce fericit sunt şi liniştit
Când e cu mine sunt ocrotit.
Eu ştiu prea bine şi spun mereu
„Domnul e viaţa şi e al meu!”

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Amintiri, Întrebări întrebătoare, Biserica, Frumuseţi, Muzichie, Reluări, Trecător prin lume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

