Ajutor!


Poate că rândurile de mai jos nu sunt foarte creştineşti… Dar când nu mai poţi suporta…
Am scris că urmăresc la televizor evoluţiile politice. M-a interesat politica din tinereţe. Slavă Domnului că n-am fost niciodată tentat să mă implic direct în politică! În calitate de cetăţean al planetei însă, am fost întotdeauna interesat de ceea ce se întâmplă în viaţa politică. Internă şi internaţională…

Îmi amintesc că în vremea în care Securitatea era extrem de interesată de persoana mea (fiţi liniştiţi, nu-mi fac un titlu de glorie din asta…), la prima vizită pe care mi-a făcut-o acasă un „trepăduş” de-al lor (să nu mă întrebaţi dacă avea mandat!), individul respectiv s-a arătat foarte deranjat de faptul că aveam în bibliotecă o sumedenie de cărţi de istorie şi politică, iar alături, două teancuri din colecţia revistei „Lumea” (cine ştie despre ce era vorba…), ca şi cum ar fi fost ceva ilegal.
Bun! Asta ar fi introducerea… Dar pentru ce anume cer ajutor?

Cunosc destul de multe dintre secretele lucrului pe computer (e drept, sunt mai multe cele pe care nu le cunosc!). Fiindcă am lucrat ani mulţi în domeniul tipografic, cunosc tehnici Photoshop, Illustrator etc. Ei bine, acolo, dacă vrei să elimini dintr-o fotografie ceva, e destul de simplu. Dar cum se poate ca, atunci când te interesează o emisiune anume, când ai în platoul unei emisiuni de dezbatere, să elimini (fără să schimbi postul, căci te interesează emisiunea, subiectul ei, opiniile exprimate…) anumite personaje care „îţi toacă nervii”? Nu neapărat pentru ceea ce spun (cel puţin nu întotdeauna!), ci prin faptul că, odată ce au deschis gura uită cum e şi cu închiderea ei. Şi cum monologurile trebuie să aibă în spate oameni care au într-adevăr ce să spună…

Evident, întrebarea e retorică… dar, poate…

Cine sunt cei care „îmi toacă nervii”? Iată-i:

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Întrebări... stânjenitoare, Disperări, Mioritice, Politichie, Smile.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Ajutor!

  1. L.I. zice:

    deci eu am intrat acilea crezand c-o fi vorba despre ceva ajutor umanitar, sau sa ne rugam pt ceva, si cand colo… : )))) asta si pt ca nu-l cunosc pe individ, ci numai pe individa, antipatica si mie. 🙂

    • marinelblaj zice:

      Scuze pentru confuzia indusă… 🙂
      „Individul” se numeşte Aurelian Pavelescu (PNŢCD). Apropo, cred că bietul Coposu se răsuceşte în mormânt când vede cine conduce partidul atâtor martiri!
      Dar, nu este vorba despre antipatii faţă de aceste persoane, cât de faptul că, atunci când deschid ei gura să spună ceva, ceilalţi pot să plece… 😦

  2. L.I. zice:

    nu mi vine sa cred ca pntcd se aliaza cu pdl. sau s-au aliat deja?acum chiar ca coposu se rasuceste in mormant.

Lasă un răspuns

