Reclama(ţia) e sufletul comerţului…


Eu am televizor….
Atenţie, eu îl am, nu el mă are!
Şi-acum, că mi-am mărturisit acest păcat capital, să spun totul, până la capăt. Nu doar pentru Discovery, cum „se acoperă” unii… Mă uit şi la meciuri de fotbal (alt păcat, nu?), urmăresc emisuni de muzică clasică pe Mezzo… filme, ioc! (nu ştiu de ce nu mai am răbdarea de a urmări un film… poate viaţa e… un film mai interesant!). Şi mă mai informez şi cu privire la viaţa politică şi socială. Aşa cum spuneam, fără parti-pris-uri… RTV, Realitatea, B1… exclus Antena 3 (ce-i mult, e mult!). Normal, am parte de reclame… Una dintre ele, simpatică. Iat-o mai jos:

Vă veţi întreba de ce am ales să postez această reclamă. Ei bine, zilele acestea, privind-o, mi-au venit în minte recentele evoluţii de pe scena politică. Şi am găsit similitudini de dialog teribile. Imaginaţi-vă ceva de genul:

Ponta: – Domnu’ Băsescu, oare cum aş putea să iau şi eu un doctorat?
Băsescu: Fooooarte complicat! Mai întâi îl răsuceşti… hop, hop, hop… copy-paste… ştii tu…
Ponta: Dar guvernarea?
Băsescu (din nou): Foooarte complicat! Mai întâi răsuceşti (Parlamentul), apoi lingi crema… nu eşti obligat să zici „mmmm”, da’ eu nu mă pot abţine (… de când jinduiesc să-l controlez – notă personală)…
Ponta: Bun! Şi mai departe?
Băsescu: Păi, apoi mergi la Voiculescu, cu partidul tău, îl lipeşti ca-ntr-un pupic…
Ponta: Aha! Cam cum aţi făcut cu PDL-ul la începuturi. Acum m-am prins! Şi… „îl bagi în lapte” („vara asta se poartă alb”, sic!) şi-l mănânci!
Băsescu: Exact! Ai grijă, e cu repetiţie… vezi „ungurenii”, numai că acolo e cu altfel de „cremă”!
Ponta: Da’ cu Preşedinţia… Am un „pretin”… Antonescu… Pot să încerc?
Băsescu: Nu!
Antonescu (din culise…le politicii neo-liberale): Da’ de ce?
Băsescu: Nu cred că eşti pregătit încă!
Antonescu: Da’ Ungureanu e?
Băsescu: Nu! Da’ pe ăla îl pregătesc eu!…

(cade cortina… ups! era să scriu… ghilotina! Aia a istoriei…)

Of! Ce ţi-e şi cu reclamele astea! Bine spunea cineva… „reclama(ţia) e sufletul comerţului”.
În Uniunea europeană, comerţul cu… ghici!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Mioritice, Pe gânduri, Politichie, Smile..., Trecător prin lume, Zâmbet sau rictus?. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Reclama(ţia) e sufletul comerţului…

  1. L.I. zice:

    : )))) nu esti cu tate. 😀

    si mie imi place reclama asta.

Lasă un răspuns

