Ardem?


„Du-te şi spune lui Ezechia: „Aşa vorbeşte Domnul Dumnezeul tatălui tău David: „Am auzit rugăciunea ta şi am văzut lacrimile tale. Iată că voi mai adăuga încă cincisprezece ani la zilele vieţii tale” (Isaia 38:5)

Poate că şi noi am dori să trăim mai mult, ca să ne bucurăm de atâtea lucruri pe care ni le-a dat Domnul. Ceea ce uităm adesea este faptul că viaţa ne-a fost dată ŞI spre slujire.
A Domnului şi a celor din jur.
Dacă ajungem să cerem zile în plus, măcar să o facem cu gândul de a arde pentru Domnul. A arde în aşa fel încăt să răspândim în jurul nostru căldură şi lumină, nu doar fum sau… fumuri!

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în Biserica, Pe gânduri, Picături, Sare... amară, Trecător prin lume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ardem?

  1. Strong Independent Woman zice:

    Stii ce e ciudat? Mi-am dat seama ca neiubind chiar mizerabila asta de viata – mizerabila datorita pacatului si a coruptiei spirituale – tai picioarele slujirii. Cred ca trebuie sa scriu despre asta pe blog, e un lucru la care m-am gandit mult timp…

  2. emanuel zice:

    problema asta gindita din punct de vedere crestin e spinoasa.
    cum ramane cu batrinul „tanar” de 81 de ani Lew Hollander (iata si site-ul: http://lewhollander.com/) care a reusit 22 de editii consecutive de concurs de triatlon Ironman Hawaii, terminandu-le pe toate, de 3 ori campion la categoria de virsta (triatlon=inot 3,8 km+ vreo 160 km pe bicicleta + alergare 42 km). asadar sa inteleg ca el a cerut de la Domnul anii aia sau pur si simplu a stiut sa isi traiasca viata la adevarata valoare pusa in el de Creator? eu as zice ca a doua varianta.
    cum ramine cu batrinul „tinar” de 79 de ani Gheorghe Mosion, care e din Arad, orasul tau, Marinel, pe care l-am cunoscut la Maratonul montan din Apuseni. Dumnealui a alergat semimaratonul adica 23,4 km cu 950 m diferenta de nivel pozitiva, terminandu-l in vreo 4 ore. Acest domn s-a imbolnavit pe la 52 de ani de o boala la plamini si s-a apucat sa alerge. zicea ca prima lui mare performanta a fost sa alerge un 1 km. apoi a doua a fost ca a reusit prin miscare sa isi domine si in final sa isi invinga boala. iar acum implineste 80 de ani si nici macar nu arata de 80. (eu ii dau cel mult 67 de ani).
    acestea sunt exemple de oameni care au inteles ca viata si corpul uman pot atinge valoarea pusa in noi de Creator. suntem destinati sa traim pe putin 80-100 de ani, dar sedentarismul, lenea, prostia si inertia noastra ca niste veritabile pacate ne fura viata pusa in noi, chiar daca zicem ca atit ne-a dat Domnul. nu, Domnul ne-a dat macar 80 de ani si noi, numai noi ne-o scurtam ca niste pacatosi veritabili ce suntem.

    • marinelblaj zice:

      De acord, Emil, cu condiţia celor spuse în final, cu „fumul şi… fumurile”! 😉

      • emanuel zice:

        batrinul atit de tinar Gh Mosion a raspindit lumina in jurul lui, nu fum si nici fumuri. un om deosebit de modest, foarte vesel si plin de viata. am ajuns sa spun ca poetul si preotul Ioan Pintea, un apropiat al lui N. Steinhardt: „am ajuns sa vad si sa aflu Harul acolo unde toata lumea crestina considera ca nu este!!”

  3. L.I. zice:

    pai da. egoismul ii prima calitate a crestinului. pacat ca nici nu-i invatat altfel.

  4. emanuel zice:

    majoritatea tinerilor din biserica in care m-am nascut si am crescut si care au in jur de 30 de ani ca mine au atins performanta obezitatii si bineinteles au inceput sa aiba boli destul de serioase: hipertensiune arteriala, probleme cardiace, etc. si sunt majoritari. duminica am fost la nunta unuia dintre ei si toti vazindu-ma atit de slab au inceput sa faca glume usor idioate cum ar fi: „gateste prost sotia”, „esti bolnav”, „nu maninci bine”. le-am spus simplu: iubesc viata si mai ales alerg si e atit de minunat ca am intinerit, ma simt ca la 18-20 de ani. am atita energie.

    SIW, viata asta nu e mizerabila, ea in sine e minunata, ea in sine nu are nicio vina pentru coruptia spirituala din jur.
    omul e jalnic pentru ca nu se lasa pe sine sa traiasca pacatuind prea mult sau chinuindu-se prea mult sa fie sfint. unii isi chinuiesc trupul in asceze de sorginte gnostica, altii ajung sa isi urasca trupul si sa isi iubeasca sufletul, dar ei nu inteleg ca Domnul a creat totul in echilibru! El a creat viata, iar omul a creat posibilitatea de a o face mizerabila.
    alearga intr-o dimineata devreme cind oamenii inca zac in asternuturi, alearga cu inima plina de versete si vei vedea cit de minunata e viata chiar daca banii sunt putini, chiar daca orele de serviciu sunt prea lungi etc.

Lasă un răspuns

