JUST M.E. – istoria unui vis (III) „RADIO”


Am fost întrebat de multe ori care este piesa mea „preferată” între piesele pe care le-am cântat cu Eugen în perioada Just M.E.
Am trei copii. Îşi imaginează cineva că aş putea să răspund la o întrebare similară dacă ar fi vorba despre ei?

Voi continua să postez piese… Despre care voi spune câte ceva. Oricum, tot ce voi spune va fi un mic şi nesemnificativ „plus” faţă de ceea ce spun ele. Fiindcă ele au fost „spuse” cu ani în urmă, atunci când s-au născut. Pentru ca oamenii, ascultându-le, să(-şi) poată spune (lor, în primul rând)  ceea ce au de spus…

Piesa de astăzi are un istoric aproape identic cu cel al piesei anterioare „Christmas prayer song”. Deosebirea dintre ele constă doar în faptul că, după ce am înregistrat-o, tot „dintr-o suflare”, am hotărât că aşa va rămâne. Perioada în care a fost creată este aceeaşi… Veţi observa în text o nostalgie cu proiecţie într-un viitor transpus în alt spaţii…

RADIO

Text şi muzică: Eugen Blaj

I like sometime to listen to my radio
old fashioned music that I’ve never heard.
I don’t know anything about all this songs
and the band or the singers have no face, no name…

So, I close my eyes, I simply close my eyes
and listen to my radio…

I sometimes sing my song with a peace of silence
and the deep feeling that someday I will be like them
Yes, I tell you many things about who I am
but you hear the music, yet you miss my heart

So, you close your eyes,
you simply close your eyes
and listen to your radio…

Despre marinelblaj

... surghiunul în viaţă e greu...
Galerie | Acest articol a fost publicat în JUST M.E., Muzichie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

